-->


29 Mart 2012 Perşembe

Hesabını ödüyorum seni sevmenin..

  
  • Hesabını Ödüyorum Seni Sevmenin.......

  •  Hesabını ödüyorum,
     O küçücük yüreğinle seni üzmenin..
     Sende bıraktım o gülen yüzümü.
     Umutlarımı, korkularımı,
     sende bıraktım ömrümün her baharını..
     Artık kör bakıyorum hayata..
     Ve her gece,
     tanyeri ağardığında,
     seni anmak,
     ve seni,
     başka kollardayken yaşamak gibi,
     çekilmez bir sancı duyuyorum bağrımda..
     Oysa, o kadar masumdu ki bendeki sevda,
     Oysa o kadar diledim ki seni,
     Anladım ki,
     bundan öte yoktun bahtımda.
     Yine de,
     bir suçlu gibi bırakıp geride,
     bana kırılmana gücüm yetmiyor..
     Şimdi,
     her buluştuğunda gözlerimiz,
     beni yargılayışınla,
     paramparça kalıyorum ardınca..
     Bırakta,
     her adını anışımda,
     ezik kalmasın yüreğim..
     Artık affetsin beni gözlerin..
     Artık affetsin....
affetmesse canım cıksın google

Hiç yorum yok: