-->


23 Mart 2012 Cuma

Seni düşünüyorum yine...

  • Seni Düşünüyorum Yine

  •                         Bir güneşin karanlığında,
                            Ömrümün en kısa yolunda,
                            En uzun yolculuğu yaparken,
                            Seni düşünüyorum yine,
    
                            Doğacak güneşi umutsuzca beklerken
                            Yatağımın baş ucunda düşüncelerim;
                            Seni ve sevdamızı ararken,
                            Seni düşünüyorum yine,
    
                             Ben ve sadece umutlarım,
                             Hiç sonu olmayan bir yolda,
                             Sana ulaşamayacağımı bile bile,
                             Seni düşünüyorum yine,
    
                             Umutlarımı çorak topraklarda,
                             Onları duygularımla sularken,
                             Yeşermeyeceğini bile bile
                             Seni düşünüyorum yine,
    
                              Çünkü sen ben yaşadıkça varsın,
                              Sen var oldukça ben düşüneceğim,
                              Ben düşündükçe seni seveceğim,
                              Seni düşünüyorum yine.
  • 
    
sen de benim için öylesin canımsın,sipse sin...
Bir sonraki blog şiirimizde görüşmek üzere...
Seni düşünüyorum yine...

1 yorum:

Sipse dedi ki...

çok güzel