-->


28 Mart 2012 Çarşamba

Sensiz geçirdiğim gecelere sor...


  • Sensiz Geçirdiğim Gecelere Sor

                                Benim sana olan bu hasretimi
                                Sensiz geçirdiğim gecelere sor
                                Neler çektiğimi ellere değil 
                                Dilimden dökülen hecelere sor

                                Ardından günlerce göz yaşı döktüm
                                Yollara bakındım boynumu büktüm
                                Yıkıldım sevgilim sonunda çöktüm
                                Şu an ki halimi enkazlara sor

                                Kördüğüm gibisin beni bağlayan
                                İçimde ateşsin yakıp dağlayan
                                Çektiğim çileyi benle ağlayan
                                Şu gökte yas tutan yıldızlara sor

                                Aşkını unutmak inan imkansız
                                Bu sevda içimi yakar amansız
                                Teselli vermiyor her şey faydasız
                                Derdimi kırdığım kadehlere sor

                                Yüzüme gülmedi bu kara bahtım
                                Ayrılık yüzünden yıkıldı tahtım
                                Nasıl geçti sensiz benim hayatım
                                Başımı vurduğum duvarlara sor 

                                Kapanmaz yara var bu sol döşümde
                                Hıçkırık gizlidir her gülüşümde
                                Ben böyle kaç kere öldüm düşümde
                                Sensiz uyandığım sabahlara sor
                                canımsın dediklerim canımı adı