-->


3 Nisan 2012 Salı

Bas Bağrına Dost Gibi

  • Bas Gağrına Dost Gibi

  •                           Bıktım artık yaşam denen şu zulden 
                              Korkacak nem kaldı beladan şerden 
                              Başım alıp gideceğim bu elden 
                             Gurbet beni bas bağrına dost gibi
    
                             Bu el bana haram oldu kalamam 
                             Bir zalime boyun büküp duramam 
                             Issız odalarda yalnız yatamam 
                             Gurbet beni bas bağrına dost gibi 
    
                             Kul yusufum dosta hasret kalmışın 
                             Unuttum neşeyi gama dalmışım 
                             Alemin derdinden bizar olmuşum 
                             Gurbet beni bas bağrına dost gibi 
    
                                  sipse Facebook hayran sayfası
     
  • Yusuf Gürsoy

Bıktım artık yaşam denen şu zulden Korkacak nem kaldı beladan şerden Başım alıp gideceğim bu elden Gurbet beni bas bağrına dost gibi Bu el bana haram oldu kalamam Bir zalime boyun büküp duramam Issız odalarda yalnız yatamam Gurbet beni bas bağrına dost gibi Kulyusufum dosta hasret kalmışın Unuttum neşeyi gama dalmışım Alemin derdinden bizar olmuşum Gurbet beni bas bağrına dost gibi sipse Facebook hayran sayfası Yusuf Gürsoy

Hiç yorum yok: