-->


5 Nisan 2012 Perşembe

Beni Hatırla

  • Beni Hatırla

  •                                Ayların bitmeyen bu boşluğunda, 
                                   Elleri cebinde,hali perişan 
                                   Feleğe kahretmiş,talihsiz insan 
                                   Birini görürsen,beni hatırla. 
    
                                   Acıların üstüne acılar katan, 
                                   Zamanını sokaklarda dolaşıp harcayan, 
                                   Kaldırım köşelerinde yatıp uyuyan, 
                                   Birini görürsen,beni hatırla. 
    
                                   Ümidi, hayata kaybolup sönen, 
                                   Neşesi acıya,aleme dönen 
                                   Nihayet inleyip, ölmeden ölen 
                                   Birini görürsen beni hatırla. 
    
                                  Issız bir akşamda yürürken, 
                                  Limanda bir balıkçı görürsen, 
                                  Şişeden medet dilenirken, 
                                  İşte o an,beni hatırla. 
    
                                  Varlığını mucizeye bağlayan, 
                                  Ömründe gülmeyip,her an ağlayan, 
                                  En sonunda dikenlenip otlanan, 
                                  Bir mezar görürsen,beni hatırla......
                               sipse facebook hayran sayfası
                               Google.com

Hiç yorum yok: