-->


22 Nisan 2012 Pazar

Gurbet'te aşk..

  • Gurbet'te Aşk

  • Kediye iti özlettiren gurbet 
    Yorgana biti gözlettiren gurbet 
    Arzum'a gözyaşı döktürmüş çok mu? 
    
    Yalnızlık ile sözlettiren gurbet 
    Koyuna kuzu özlettiren gurbet 
    Aşkım'a gözyaşı döktürmüş çok mu? 
    
    Sol tarafımı sızlattıran gurbet 
    Akşam çayım'a tuz attıran gurbet 
    Canım'a gözyaşı döktürmüş çok mu? 
    
    Gülü goncayken kurutturan gurbet 
    Yiyip içmeyi unutturan gurbet 
    Yarim'e gözyaşı döktürmüş çok mu? 
    
    Kalabalıkta yalnız koyan gurbet 
    Sanki yuttukça karnı doyan gurbet 
    Arzum'a gözyaşı döktürmüş çok mu? 
    
    Hayallerimi bulandıran gurbet 
    Dört bir tarafı yalan dolan gurbet 
    Aşkım'a gözyaşı döktürmüş çok mu? 
    
    Dilimi dişimi sıktıran gurbet 
    Beni yaşamaktan bıktıran gurbet 
    Canım'a gözyaşı döktürmüş çok mu? 
    
    Her yanı ölüyü andıran gurbet 
    Şubat soğuğunda yandıran gurbet 
    Yarim'e gözyaşı döktürmüş çok mu? 
    
    Dağı taşı aşırmayan gurbet 
    Beni sılaya taşırmayan gurbet 
    Arzum'a gözyaşı döktürmüş çok mu? 
    Aşkım'a gözyaşı döktürmüş çok mu? 
    Canım'a gözyaşı döktürmüş çok mu? 
    Yarim'e gözyaşı döktürmüş çok mu
    duygularımı şiir ettim sana olan 
    hasretim benim canımı
    aldı. Sipse Facebook hayran sayfası

Hiç yorum yok: