-->


11 Nisan 2012 Çarşamba

Rafet El Roman - Senden Sonra

Yaram ne kanar ne kabuk bağlar 
Giden unutur kalan hep yanar 
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var 
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm 
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm 
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan  

Ne kadar oldu gideli bilmiyorum geçen zamanı 
Zamandan saymadım zaten sensiz geçen her anımı 
Hevesim kırık yüreğim buruk ne olacaktık bak ne olduk 
Canım istemiyor zoruma gidiyor 
Böyle yaşamak bana ağır geliyor 

Senden sonra arasam da öncesini 
Alıştım acı çekerek almaya nefesimi 
Yaram ne kanar ne kabuk bağlar 
Giden unutur kalan hep yanar 
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var 
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm 
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm 
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan 

Yaram ne kanar ne kabuk bağlar 
Giden unutur kalan hep yanar 
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var 
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm 
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm 
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan 

Ne kadar oldu gideli bilmiyorum geçen zamanı 
Zamandan saymadım zaten sensiz geçen her anımı 
Hevesim kırık yüreğim buruk ne olacaktık bak ne olduk 
Canım istemiyor zoruma gidiyor 
Böyle yaşamak bana acı veriyor 
Senden sonra arasam da öncesini 
Alıştım acı çekerek almaya nefesimi 

Yaram ne kanar ne kabuk bağlar 
Giden unutur kalan hep yanar 
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var 
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm 
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm 
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan 

Yaram ne kanar ne kabuk bağlar 
Giden unutur kalan hep yanar 
Kaçsam kaçamam her yerde kokun var 
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm 
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm 
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan
Rafet El Roman senden sonra

Hiç yorum yok: