-->


17 Nisan 2012 Salı

Sen benim tek aşkımsın sipse

Sen benim tek aşkımsın 
Bir seni düşündüm birde kendi mi!
 yine en çok özleyen ben en çok seven ben
 her şeyde ben ama bende bir ben var.
her ne kadar özletsen de kendini
 ve sevdirsende bendeki o ben sensin
Sen benim canımsın canımın içisin
Seni, incinirsin diye gönlümde saklayamam,
 Alçalırsın korkusu ile gözümde de tutamam, 
Seni gözümde, gönlümde değil 
canımda ‘’ sipse ‘’  de saklarım 
saklayayım ki 
Son nefesimde bana son yar olasın. 
Senin aşkında, 
benden başka kimse sebat gösteremez.
 Benden başka hiç kimse çoraklığa tohum ekmez.
 Düşmana da, 
dosta da seni kötülemek istiyorum ki, 
seni benden başka hiç kimse sevmesin.  
cehennem korkusuyla korktum 
ölümden ölmeden ölümü anlayamadım 
nice güneşler dogdu battı üstümden 
ama ben bir günü bir güne baglayamadım. 
Sen benim can evimsin sipse 'sin .                                

Sipse Blog'ta Sen Benim Tek Aşkımsın Sipse başlıklı şiir