-->


13 Mayıs 2012 Pazar

Göksun Yöresine Ait Türkü

 
  • Göksun Yöresine Ait Türkü

  •                         1
                            Tut yedim tuttu beni
                            Sevdan kuruttu beni
                            Üç gün oldu gideli
                            o yar unuttu beni. 
      
                            Anonim Türkü
     
                            *********************
                           2
                           Gemideyim gemide
                           Ayagım yemeni de
                           Sıkma Kemer belimi
                           Sevgilim var geride
     
                            Anonim Türkü
     
                           *********************
                           3
                           Köprünün altı çiçek
                           Orak getirin bicek
                           Benim sevdigim oglan
                           Ortadaki mor çicek
     
                           Anonim Türkü
     
                           *********************
                           4
                          Karamık dallanıyor
                          Dal vermiş sallanıyor
                          İtin köpegin oğlu
                          Üstüme evleniyor
     
                          Anonim Türkü
     
                          *********************
                          5
                         Kunduram delik delik
                         Abim askerden gelik
                         Boynuna kurban oldugum
                         Evlenme vakti gelik
     
                         Anonim Türkü
     
  • Göksun