-->


6 Mayıs 2012 Pazar

Tevbelerim Bozuldu

Bu yaşta bu aşk başıma bela 
Ne ben huzurluyum ne huzurlu o 
Bir yanda yasaklar bir yanda tutkum 
ne ben mutluyum ne mutlu o 
Ne ben huzurluyum ne huzurlu o 

Yoksa bu doğuşumudur ömrümün yeniden 
Soğumuşken yüreğim gülden dikenden 
İki mavi gözde bakışlar 
Kalbimi sökerken yerinden 
Tövbelerim hiç tutarmı 
Yeminlerim bozulur yeniden 
Tövbelerim bozulur yeniden

Unuturum demek kendimi inkar 
Zaman birtaş olur başıma yağar 
Bir kul bir kula böylemi tapar 
Ne ben çözebildim ne çözebildi o 

Yoksa bu doğuşumudur ömrümün yeniden 
Soğumuşken yüreğim gülden dikenden 
İki mavi gözde bakışlar 
Kalbimi sökerken yerinden 
Tövbelerim hiç tutarmı 
Yeminlerim bozulur yeniden 
Tövbelerim bozulur yeniden

Hakkı Bulut 
Blog sayfamızada şarkı sözü de bulabilirsiniz