-->


8 Temmuz 2012 Pazar

Diyorlar Ki Ağla

  
  • Diyorlar Ki Ağla

  • ağla ki dumanı dağılsın yolların 
    ağlamayı denizlere bıraktım 
    
    yalnız gözlerindir hayatta kalan 
    uğruna adandığım 
    mahşeri sularla çevirip dört yanından 
    gönlümde sakladığım 
    aynalarda arayıp bulamazken günboyu 
    gölgesinde konakladığım 
    gözlerindir ufkumda dalgalanan 
    
    Rüstem’in kanını döktüm yerlere 
    İstanbul’u kuşattım gözlerin için 
    Azrail’e koştum siperlerimden 
    gözlerine baka baka dirildim 
    niçin kızıl kıyamettir gölerin bu gün 
    niçin heyelan var eteklerinde 
    İsrafil’den işaret mi almışsın 
    yanaklarında mahşer kalıntısı 
    dudaklarında mizan 
    bütün gamlı hüdhüdler Belkıs’le döner sana 
    yıldızlar vuslat için her gece iner sana 
    rengini, gözlerinde kaybolan bilir