-->


1 Haziran 2013 Cumartesi

Sensizlik

  • Sensizlik

  •                    Bu gece bir ben daha öldü içimde,
                       Sen yaşayabilsin diye kurşuna dizdim tüm yalanları.
                       Eğilip dudağından öptüm sessizce,
                       Yüreğime gömdüm bende kalanları...
    
                      Biraz daha eksildin hayatımdan,
                      Gülen gözlerinin yerini gözyaşı aldı....
                      Hüzün biçtin,nadasa bıraktığın akşamlarda
                      Hasat mevsiminde aşk sonraya kaldı...
    
                      Biliyorum ''birşeyim yok iyiyim''desende;
                      Bu günlerde 2 soru 1 cevap etmiyor sende...
                      Benim aklım başımda değil,
                      Bir nefes çekmeden bitiyor sigaram,çayım bardakta                     soğuyor.
    
                     Maviye ıslanmak iyide;
                     Şu sırılsıklam özgürlük,esaretime dokunuyor.
                     Ay ışığı vururken denize,hüzünbaz yakamozlar                            çarpıyor yüzüme,
  •                  Paltomun cebinde üşüyor SENSİZLİK,
                     Ayyaş soğuklarda yıkılıp düşüyorum....
  • Sipse