-->


10 Aralık 2013 Salı

ÖNSÖZ


                           ÖNSÖZ


   
            SAYGIDEĞER ARKADAŞLAR

     Kıymetli arkadaşlar:Okumakta olduğunuz bu eser;İnsan ruhuna haz veren,
aradığı sorunun cevabını bulabilcek şekilde hazırlanmıştır.Günümüz insanının
nasıl zevk ve hayal aleminde olduğunu açıkça ortaya koymaktadırZevkin,neşenin 
velhasın insanı yoldan çıkartan konular açıklığı ile bu kitapta anlatılmıştır.
Sizlere anlatacağım konular sırasıyla;vatan millet sevgisi;iman gücünün insana 
verdiği haz ve neşe;mutluluk yolunda ilk adımlarına atmak üzere olan yeni 
aşıklar v.s.sırasıyla anlatılmıştır.Bu kitaba 2007/2008 yıllarında başladım.Enkötü
günlerimin ilacı oldu.İçimdekileri tek tek cümlelere aktardım.Sonunda 
    Bu yazdıklarımı siz kıymetli okuyucu arkadaşlarla paylaşmak istedim.
    Bunun içinde çok mutluyum.

Okuyucu olarak sizlerle grur duyuyorum.Allah’tan tek dileyim bu eserin sizlerde
 büyük yankı uyandırmasıdır.Gönlünüzde büyük heyecan uyandıracağı için
 kendimle grur duyuyorum.Sizlere son sözüm Allah’a emanet olun.Mutluluklar sizinle olsun.



 NE YAPARSAN YAP; ALLAH İÇİN YAP!
 NE VERİRSEN ELİLİNLE; O GİDER SENİNLE!
        NEFİS ENSANIN EN BÜYÜK DÜŞMANIDIR!
        BİR ELİN VERDİĞİNİ; DİĞER EL GÖRMEMELİ!

Hiç yorum yok: