-->


30 Ocak 2014 Perşembe

ZALİM NEFSİM

  • Bacıma Nenni

  •                        Benliğimi benden alan
                          O zalim nefsim nerede
                          Gençliğimi zindan eden 
                          O zalim nefsim nerede
    
                           Genç yaşta ihtiyar oldum
                           Muradıma hiçbir zaman eremedim
                           Zalim iblise yenik düştüm
                           O zalim nefsim nerede
    
                           Şeytana uyup gençliğimi harcadım
                           İyiliğin farkına hiç varamadım
                           Dostum yok,düşmanım çok dedim
                           O zalim nefsim nerede
    
                           Kötüyü iyi gösteren
                           Kötülüğe karşı kötülük yaptıran
                           Zalim iblisin oyununa gelen
                           O zalim nefsim nerede
    
                           Zevki sefaya salan
                            Her türlü pisliği yaşatan
                            Hep hor gösteren
                            O zalim nefsim nerede
    
                            Şehveti iyi gösteren
                            Güzelliği hiç yaşatmayan
                            Benliğini şeytana kaptıran
                            O zalim nefsim nerede
    
                            Öleceğini hiç sanmadığın
                            Gününü gün edip yaşadığın
                             Sonu gelmez pisliğe daldığın
                             O zalim nefsim nerede
    
                             Kendi kendini yedin
                             İçin için eridin
                             Keşke deyip utandığın
                             O zalim nefsim nerede
    
                             Zaman geçti vakit dar
                             Ne yaparsan hepsi yalan
                             Vakit geliyor yerin dar 
                             O zalim nefsim nerede
    
                             Kahır ettim kendime
                              Ne eyledin Kadir kendine
                              Yardım etmez kimse sana 
                              O zalim nefsin nerede
                                        13/08/2008
  • KADİR ARDIÇ

Hiç yorum yok: