-->


28 Şubat 2014 Cuma

Yaratan Vardır


  • Yaratan Vardır

  •                               
    Tespih çekerim elimde
                                  Zikir ederim dilimle
                                  Gönlümde yoktur kimse
                                  Sadece beni yaratan vardır
    
                                  Gece gündüz anarım
                                  Hep onunla yatarım
                                  Besmele ile kalkarım
                                  Sadece beni yaratan vardır
    
                                  Her şeyimi ondan isterim
                                  Her an her saat şükür ederim
                                  Gönlümün tek sahibidir derim
                                  Sadece beni yaratan vardır
    
                                  Zikir ederim canı gönülden
                                  Tavsiye ederim büyük küçük demeden
                                  Sözüm tutulursa sevinirim içimden
                                  Sadece beni yaratan vardır
    
                                  Yalan dünya yalansın derim
                                  Sonunda varacağın yer topraktır derim
                                  Ben gibi niceleri alırsın derim
                                  Sadece beni yaratan vardır
    
                                  Sura üflenir toplanırız orada
                                  Zikir ile dua eden kurtulur orada
                                  Kafire geçit yoktur orada
                                  Gönlünde beni yaratan vardır
    
                                  Kadir Ardıç topla kendini
                                  Seninde varacağın yer orası
                                  Tevekkül ile duan hepsi seninle orada
                                                 YARATAN VARDIR
                            23/12/2007                                  
  • Kadir Ardıç

  • Göksun


Hiç yorum yok: