-->


22 Mart 2014 Cumartesi

Cemilemin Gezdiği Dağlar Meşeli




Cemilemin gezdiği dağlar meşeli -imanım
Haydi-üç gün oldu Cemilem ben bu derde düşeli
Gaydırı gubbak Cemilem nasıl nasıl edelim de biz bu işe
Nikahımızı gıysın ünlen gelin Hoca Memiş'e

Cemilemin geçtiği dağlar ormanlı -imanım
Cemilem çok içki içmiş nazik başı dumanlı
Gaydırı gubbak Cemilem nasıl nasıl edelim de biz bu işi
Yeşil çimen üstünde Cemilem kızartalım çümbüşü

Cemile kız ne gezersin kayada (hayatta)
Basma da fistan parlakta potin ayakta / Gaydırı gubbak ...

Cemilem sen yayladan gittin gideli -imanım
Aman oldum ben bir haydi oldum ben bir deli / Gaydırı ...

Cemilemin fistanı saman sarısı –imanım
Haydi gören sancak Cemile kızı memur karısı / Gaydırı...

Yöre: Denizli/Acıpayam
Kaynak Kişi: Hüseyin Aktekin 
Derleyen: Özay Gönlüm

Hiç yorum yok: