-->


12 Ağustos 2014 Salı

Binboga'da Bir Güzel

  • Binboga'da Bir Güzel

  • Keklik gibi kayalardan sekiyor
    Binboğa’da bir güzele vuruldum.
    Bakışları yüreğimi yakıyor
    Binboğa’da bir güzele vuruldum.
    
    Seher vakti bülbül ile dilleşir
    Ardı sıra koyun kuzu meleşir
    Rüzgar vurur siyah zülfü dolaşır
    Binboğa’da bir güzele vuruldum.
    
    Arımıdır, çiçek midir,bal mıdır?
    Yağmur mudur, dolu mudur, sel midir?
    Sünbül müdür, nergis midir, gül müdür?
    Binboğa’da bir güzele vuruldum.
    
    Sabah kalkmış koyunları sağıyor
    Arada bir, gözlerini oğuyor
    Ben zannettim güneş yeni doğuyor
    Binboğa’da bir güzele vuruldum.
    
    Güzel desem onun için söz müdür?
    Gülüşleri alay mıdır, naz mıdır?
    Bilemedim;gelin midir, kız mıdır?
    Binboğa’da bir güzele vuruldum.
    
    Anlamın kalmadı gurbet ve sıla 
    Bundan sonra günler dönecek yıla
    Figani perişan düştü de yola
    Kal demedi bir güzele vuruldum.
            
  • HAYRETTİN ÖNDER-figani

  • göksun

 

Hiç yorum yok: