-->


6 Ağustos 2014 Çarşamba

HAYRETTİN ÖNDER ŞİİRLERİ

      
  • Deliler Köyü

  •    DELİLER KÖYÜ
    Bedenin çürüyüp sır olduğunda 
    Ruhumla semaya uçtuğum zaman 
    İnandım aklımın var olduğuna 
    Deliler köyünden geçtiğim zaman 
    
    
     ALLAH KORKUSU
    Hayat akıp giden bir su 
    Ben onun akıp gittiği dere 
    İçimde olmasa Allah korkusu 
    En yiğit insanı sererdim yere 
    
    
              HAKİKAT
    Ölümdür benim gördüğüm tek hakikat 
    Gerisi hep yalan sisten bir pusu
    Her şey sahte engel, sahte barikat 
    Zaten dünyanın da yokmuş tapusu
    
    
              ÖMÜR
    Şöyle veya böyle geçmekte ömür
    Acı tatlı her şeyi içmekte ömür
    Otuz yıl, altmış yıl, yüzyıl yaşasa da 
    Yalnızca bir kefen biçmekte ömür.
    
              GÜNEŞ
    
  • Karanlığa doğmak güneşin işidir
    Sen aydınlığı karartma yeter 
    Akıl insanların batmayan güneşidir
    Gündüz bulduğunu geceden satma yeter
    
               DOSTUM
    Dostum değildir benim 
    Her yere seren postu
    Bir Allah’tır dostum 
    Birde Allah dostu.
    
        SONUNCU KÖY
    
  • Orda adam kayırmazlar
    Zengin yoksul ayırmazlar
    Çığlık atsan duyurmazlar
    Çağırırlar bir gün sonuncu köyden.
    
               ADALET 
    Hukuksuz adaletsiz yapılan bütün işler
    Bozuk saat gibidir;bir ileri, bir geri işler
                       
  • HAYRETTİN ÖNDER-figani

  • göksun


Hiç yorum yok: