-->


5 Mayıs 2015 Salı

Düş Çıktı

     

  • Düş Çıktı

  • Bilmem artık ne dileyim ben Hak’tan
    Dosta bile varamadım tuzaktan.
    Yolun sonu görününce uzaktan
    Hayat diye yaşadığım düş çıktı.
    
    Dertler benle,ben dertlerle yaşıtım
    Yağmur yağdı dolu vurdu öşüdüm
    Adam diye hep sırtımda taşıdım
    Namert çıktı, kallaş çıktı, puşt çıktı.
    
    Söylediğim sözler incedir, ince
    Anlamayan anlar başa gelince
    Her nere diktimse bir garip gonca
    Ya bir tufan çıktı, yada kış çıktı.
    
    Kim güçlüyse hep o yana kaydılar
    Namerdlerin hatırını saydılar
    On diyerek avucuma koydular 
    Eve vardım on dediği beş çıktı.
    
    Dert çekmekle geçti bunca zamanım
    Ne sarayım oldu ne köşküm, hanım 
    Ömrümde bir defa bal çekti canım 
    Arı uçmuş kovan bile boş çıktı.
    
    Dost dediğim bir gün kapım çalmadı
    Güvenecek artık kimsem kalmadı.
    Nazlı yare gidem dedim olmadı
    Her deminde başımıza iş çıktı.
    
    Figani der bunlar neyin vebali
    Sözüm bile sona erdi mecali
    Çöle düştüm hem de Mecnun misali
    Çölde bile yolumuza taş çıktı.   
  • Hayrettin Önder

  • Göksun

Hiç yorum yok: