-->


15 Ekim 2015 Perşembe

Aşkım

  •                      Aşkım

  •                        Adını yıldızlara yazmak istiyorum
              Onlar gibi erişilmesin diye
                      Adını dağlara yazmak istiyorum
                          Şöyle bir baktığımda göreyim diye

                      Adını güneşe yazmak istiyorum
                     Dünyaya aşkımızı tanıtsın diye
                        Adını yıldızlara yazmak istiyorum
                           Karanlıkta herkesi aydınlatsın diye

                      Adını kalbime yazmak istiyorum
        Seni unutmayayım diye
           Kadir seni sevdiğini diyor
        Sende onu sevesin diye
                                                                                      20/05/2007
  • Kadir Ardıç

  • Göksun

Hiç yorum yok: