-->


10 Temmuz 2016 Pazar

Hasret Kaldım

  • Hasret Kaldım

  •                    
                                    Gurbete çıktım hasret kaldım
                          İki satır mektup yolladım
                          Belki eline değere eğer
                          Sevdam sana hasret kaldım

                 Takvimlerden tek tek yırtarım
                 Günleri haftaları sayarım
                 Zamanın nasıl geçtiğine şaşarım
                 Gülüm sana hasret kaldım
                           Anam,Babam hasret çeker
                           Sılamın hasreti bağrımı deler
                           Bırak zalim gurbet sevdiğime varam
                           Aşkım sana hasret kaldım

                 Vakit geliyor günler geçmiyor
                 Saat dakika zaman bitmiyor
                 Yolum uzak gurbet çekilmiyor
                 Sevdam sana hasret kaldım

                           Sonunda taş bastım yüreğime
                           Sılamı kaybettim gurbet elinde
                           Varamam artık o sılanın yatağına
                           Bırak sılam bırak ayrı kalak
  • Kadir ARDİÇ

Hiç yorum yok: