-->


15 Aralık 2018 Cumartesi

Hayran Kaldım Köyüm Sana

  • Hayran Kaldım Köyüm Sana

  •                                                Kanlı kavağın yaylarına
                           Hayran kaldım suyuna taşına
                           Yol boyu uzana ovasına
                           Hayran kaldın köyün sana

                 Köyümdür Göksun’un bel kemiği
                 Hep ayakta tutar o canlı maziyi
                 Adını almıştır Turnabucağı ile
                 Hayran kaldım köyüm sana

                            Dertli dertsiz hep yanında
                            Yoldaş olmuş o Ana vatana
                            Geçit verir o güzelim yurduna
                            Hayran kaldım köyüm sana

                  Soğuktur suları insanı kandırır
                  Dertli olanı her zaman andırır
                  Hep milleti diye çalışır
                   Hayran kaldım köyüm sana

                             Koyun kuzu ile meleşir
                             Ana,Baba hep beraber gülüşür
                             Kadir’in yanında hepsi kardeştir
                             Hayran kaldım köyüm sana
  • Kadir Ardıç

Hiç yorum yok: