-->


20 Ekim 2022 Perşembe

ANAM


                     
                       ANAM
                
            Anam sevdan bir başkadır bende
            Öyle bir duygu var ki içimde
            Ölürsem bir gün gelirde
            Dualarla beni yaşat Anam

                Aşım pişsin kazanlar içinde
                Hakkını alsın garip yetimlerde
                Mazhar edin bana da gözlerle
                Dualarla yaşat beni Anam

           Ardıç’ım yemin ettim ben bu yurda
           Benimde adım yazılsın şehittir diye
           İmtihanımı verdim ben bu vatana 
           Dualarla yaşatın beni dostlarım
                   KADİR ARDIÇ

            siz degerli okurlarımız için en değerli ve seçkin
            şiirlerimizi yayınlıyoruz.Bizi takip etmeye devam 
            etmeniz temennisiyle esenlikler dilerim.
             
05/05/2008

Hiç yorum yok: