-->


8 Nisan 2012 Pazar

Ben Seni Sensiz Sevdim.

  • Ben Seni Sensiz Sevdim

  • Ha..bugün gelmişsin, 
    Ha..yarın. 
    Ne fark eder ki.. 
    Ben senin yokluğunu, 
    Bir gün olsun, hissetmedim ki, 
    
    Ellerini tutmadan, sıcaklığını hissettim. 
    Gözlerine bakmadan, ihanetini seyrettim
    Şimdi gelsen de, gelmesen de, 
    Ne fark ederki.... 
    
    Bedenimdeki, küçücük yüreğim, 
    Ayrılığı yalnız yaşasada, 
    Her gün, 
    Ümitsizce yollarına baksada 
    Gözlerimi kapadıgım zaman, 
    Koşarak yine sen gelirsin maziden, 
    Yalnız bıraktığın yüreğim, 
    Heyacanla çıkar yerinden.. 
    
    Şimdi gelmesen de, 
    Üzülürüm mü sanıyorsun, 
    Ayrılık koyarmı bana 
    Yine dönerim, eski günlerime 
    Eski yaşantıma, 
    Eski hayallerime, 
    Gelsen de, gelmesen de 
    Ne fark ederki........ 
    
    Sana yüzüm yok ki, 
    Diyemem, söyleyemem gel diye, 
    Hayalerimde bir tek seninle yaşarım 
    Ölsemde, kalsamda aşkı seninle, 
    Şansın, bahtın açık olsun, 
    Gelmezsen bile.. 
    Ben seni sen olmadan da sevdim, 
    Ben seni sensiz de sevdim...... 
İbrahim Değerli Sipse Facebook Hayran Sayfası

Hiç yorum yok: