-->


9 Nisan 2012 Pazartesi

Sevgiye Hasret

                      
  • Sevgiye Hasret

  •                     
    SEVGİYE HASRET Bitmeyen gecenin sabahı gibi Doğmayan güneşi izlemekteyim Çölün suya hasret seyyahı gibi Yağmayan yağmuru gözlemekteyim Sevgilim hatalıyım ne olur affet Hasret dolu geçen günlere sabret Solan bir gül gibi sevgiye hasret Geçen güne sitem sözlemekteyim Seven yüreğime ne karlar yağar Sensizlik rüzgârı, gönlüme dolar Bir ateş ki ne duman, ne alevi var Bir yudum mutluluk özlemekteyim Gönüldür güzelliğini görmek ister Hayattır, yaşarken sevilmek ister Beni sorana, çıkar resmimi göster Beni unutma diye, sızlamaktayım Hadi gel binelim aşk denen tır’a Sana şiir yazdım gülüm satıra, Ayrılık olursa, olsun hatıra Gel diye yokuşu düzlemekteyim Şu dünya bir gemi, yoktur yelkeni Bu yolda ölürsem unutma beni Biran önce senden istiyorum seni Hasretinle yandığımı gizlemekteyim Sipse Facebook Hayran sayfası

Hiç yorum yok: