-->


14 Nisan 2012 Cumartesi

Canımın İci......

  • Canımın İci....

  • Bir kalp çizdim gökyüzüne 
    Yıldızlarla yazdım isminin başharfini 
    Bir aşk şarkısı dilimde 
    Uçursam sevgimi sana nağmelerle 
    Seviyorum seni seviyorum 
    Özlüyorum gizlemeden söylüyorum 
    İsterim ki sen de yaz bu sevgiyi kalbine 
    Aşkın baharında şu gönlümde 
    Seviyorum seni seviyorum 
    Özlüyorum gizlemeden söylüyorum
    İsterim ki sen de yaz bu sevgiyi kalbine 
    Aşkın baharında şu gönlümde 
    SENİ SEVİYORUM
    CANIMIN İÇİ..
     İdin canımı aldın Candın yardın yaram oldun
    sipse Facebook Sayfamız
    Canımın İçi başlıklı bağlantımız 2012 yılında nisan ayının 14. günü saat 11:04'te siz sipse takip edenleri ile paylaşılmıştır.İllerleyen saatler itibariyle yeni paylaşımlarımızla sizlerle olacağız.Bir sonra ki paylaşımızda görüşmek ümidiyle.Hoşçakalın...