-->


16 Nisan 2012 Pazartesi

Duygularımı Yenemiyorum !

  • Duygularımı Yenemiyorum !

  • Su içtiğim bardakta sen!
    Yemek yediğim tabakta sen!
    Kokladığım çiçekte, yaprakta sen!
    Seni nasıl seviyorum bir bilsen!
    Sana olan duygularımı yenemiyorum.
    Seni sevdiğimi, sana diyemiyorum.
    
    Senle güne uyanmak!
    Güne senle başlamak!
    Senle akşama ulaşmak!
    Geceyi bir kahve molasında tamamlamak!
    Sana olan duygularımı yenemiyorum.
    Seni sevdiğimi diyemiyorum.
    
    Uzaklardan seni düşünmek!
    Hep seni özlemek!
    Seni kaderim bilmek!
    Seni ölümüne sevmek!
    Sana olan duygularımı yenemiyorum!
    Seni sevdiğimi diyemiyorum!
    
    Elimi uzattığım her şeyde sen!
    Dilimle tattığım her şeyde sen!
    Beynime, belleğime attığım her şeyde sen!
    Seni nasıl seviyorum bir bilsen!
    Sana olan duygularımı yenemiyorum!
    Seni sevdiğimi diyemiyorum!
    
    Koca şair lal oldu da konuşmaz.
    Yüreğini açar da, dilini açmaz.
    Bilir ki bir dağ sen, bir dağ ben, kavuşmaz.
    Kader yazmaz işte, dediğinden şaşmaz.
    Sana olan duygularımı yenemiyorum!
    Seni sevdiğimi diyemiyorum!
    
    şiirdir beni sana baglayan 
    kelimelere yansıyan şekli
    duygularımın yansıyan şekli şiir
    bende dugularımı şiirettim 
    sana olan aşkımı
  • DUYGULARIMI YENEMİYORUM
    Sipse Facebook Hayran sayfamız