-->


10 Temmuz 2012 Salı

Her Ayağa Kalkışımda Sana Geliyorum

  • Her Ayaga Kalktıgımda Sana Geliyorum

  • Çekmecemde Saklı Duruyor Acılarım
    Kanadıkça Özgür Bırakıyorum
    Cam Parçacıkları Gibi Yaralarıma Saplanıyorlar
    Sen Zehrini Bulaştırıyorlar Damarlarıma
    
    Ateşim Yükseldikçe, Daha Çok Üşüyorum
    Artık Bahanelerim Avutmuyor
    Gözyaşlarım Isıtmıyor Yüreğimi
    Savaştıkça Derin Yaralara Sahip Oluyorum
    Kanıyor Dudaklarımın En Sen Yanı
    
    Koridorlarımda Dolanan Yalnızlığa Çarpıyor Gözlerim
    Yas Tutan Odalarım Ağlıyor Hatıralarıma Eşlik Ederek
    Sen Kelimesi O Kadar Ağır Geliyorki Dudaklarıma
    Seni Özlemeye Korkuyorum
    
    Özledikçe Ölüyorum!
    Perişan Eden Yokluğundan Yola Çıkarak
    İntihar Girişimlerinde Bulunmsamda, Başarısız Oluyorum
    İzin Vermiyor Yollarına Adadığım Gözlerim
    Kendi İçimde Ölmeye Devam Ediyorum
    
    Yüreğimde Saklı Duruyor Duygularım
    Ölmek İstedikçe Açıyorum Kapılarını
    Kanıma Bulaşan Hasretin Acıtıyor Bedenimi
    Parmağımı Yüreğimin, En Sen Yanına Bastırarak
    Kusuyorum Bütün Cümlelerimi
    
    Ortalığa Saçılıyor Hüznüm
    Bütün Renklere İnat, Ölüm Kokuyorsun
    Yetiştiremiyorum Seni Gözbebeklerime
    Avuçlarımda Can Çekişiyorsun
    
    Sürsemde Kurtaramıyorum Seni
    Dudaklarıma Düşüyor İntihar Girişimlerin
    Hep Sevmek İstedikçe Katilin Oluyorum
    Sen Kokuyor Dudaklarım
    
    Her Ayağa Kalkışımda Sana Geliyorum
    Gidişlerime Bir Yenisini Daha Ekleyerek
    Terkedemiyorum Yokluğunu
    Yerimde Seni Sayıyorum
    
    Saçlarında Ölmek İsterken Parmaklarım
    Sonbaharda Terkettiğin Ayaklarının Altına Sığınıyor
    Bütün Mevsimler Küsüyor Bana
    Adını Özledikçe Yırtılıyor Dudaklarım
    
    Öldürdükçe Günahlarımı
    Yeni İşgallere Maruz Kalıyorum
    Tükeniyor Bedenim, Unutsun İstiyorum
    Unutamıyorum
    
    Başa Dönüyorum Her Seferinde
    Çekmecemde Saklı Duran Acılarımı Serbest Bırakıyorum
    Sen Yanımdan Vurulmalara Doyamıyorum
    Bütün Yaralarıma Adını Veriyorum
    
    Ve Öldürmek İstedikçe
    Seni Basıyorum Acılarıma ...