-->


14 Ekim 2014 Salı

Çicek İle Su

  • Çicek İle Su

  • Günün birinde bir çiçekle su karşılaşırlar bir kırda.Tanırlar birbirlerini, tanıdıkça severler
    
    Çok mutludur çiçek,suya aşık olmuştur. Hayatında ilk kez aşkı tatmaktadır.Renk renk açar,
    
    etrafına güzel kokular saçar,sırf suyun hoşuna gitsin diye...
    
    Suda çiçeğe aşık olmuştur. Yine de biraz tedirgindir,çümkü ilk kez karşılaşıyordur bu duyguyla
    
    Günler geçer ve çiçek suyun kendisini sevip sevmediğini düşünmeye başlar.
    
    Su fazla ilgilenmemektedir çiçekle.Oysa çiçek ilgisizliğe alışkın değildir.Dayanamaz bir gün ve
    
    suya ''seni seviyorum'' der.Su da yanıt verir ona ''bende seni seviyorum''...Ama yine ilgisizdir su.Çiçek
    
    sabırlıdır.Hep beklemektedir.Beklerken de sürekli suya ''seni seviyorum''demektedir.Su da hep aynı yanıtı
    
    vermektedir;''Bende seni seviyorum''...Solmaya başlamıştır çiçek.Artık o neşeli,renk renk açan,
    
    etrafa güzel kokular saçan çiçek yoktur.
    
    Bir kez daha ''seni seviyorum''der çiçek suya.Su aynı yanıtı verir;''Ben de seni seviyorum''...
    
    Yataklara düşer çiçek.Hastadır artık.Eğilmiştir boynu.Su çiçeğin başında beklemektedir ama sevdiğine emin
    
    olduğu çiçeğin neden böyle hastalandığını bilmemektedir.Yardım edememektedir.Çaresiz bu işleri bilen birini
    
    çağırır su.Bilge kişi gelip muayene eder çiçeği.Hüzünlüdür.Çünkü çiçek artık kurtulamayacak bir noktaya
    
    gelmiştir.Suya dönüp ''Artık durumu ümitsiz''der.Merak eder su,sevgilisi çiçeğin nasıl bu hale düştüğünü
    
    ''Nedir benim çiçeğimi böylesine hastaneden şey?''diye sorar bilge kişiye.
    
    Bilge kişi suya bakar ve cevabını verir;
    
    ''Çiçek hasta değil sadece susuz kalmış...''
    
    Su anlar ki sevgiliye sadece ''Seni seviyorum''demek yetmez.
    
    Her aşk bir çiçektir aslında. Her aşkın suya,besine ihtiyacı vardır.
    
    Biz de öyle değil miyiz? Aşkımız bittiği zaman ''Neden bitti?''deyip kendi kendimizi yemez miyiz?
    
    Ve hep 'Şöyle yaptım da ondan bitti'' ya da ''O böyle yaptı da ondan bitti''deyip kaparız aşkın perdesini.
    
    Oysa yaptıklarımızdan değil,
    
    YAPAMADIKLARIMIZDAN bitmiştir aşk.
    
    ßirşeyleri ertelememeniz dileğiyle....

Hiç yorum yok: