-->


17 Ekim 2014 Cuma

Yazık Bana


Site Başlığı
<data:blog.pageName/> - <data:blog.title/>

 
Degerli takipcilarimiz sizler için güzel Göksun!umuzdan kareler paylaşıyorum
  • Yazık Bana

         Zevki sefaya daldım
         Dünya nimetlerine aldandım
         Zalim nefse yenik düştüm
         Ne çare yazık bana

              Zevk beni öldürdü
              Nice dertleri beraberinde getirdi
              Şükretmeyi bana unutturdu
              Ne çare ki yazık bana

          Yolu yarıladım aklımı yitirdim
          Kendi benliğimi hepten kaybettim
          Zevk-ü sefada her gün öldüm
          Ne çare yazık bana 

              Kadir Ardıç kendine ağlar
              Boş geçen yılları için ağlar
              Geriye dönüp bin ah çeker
              Be çare yazık bana
                              11/08/2008

Hiç yorum yok: