-->


20 Mart 2015 Cuma

Sizin Olsun

     
Göksun'dan kış manzarası
  • Sizin Olsun

  • Sanma şu yırtık ceketimden yok bir şeyim 
    İşte ben sahibiyim şu yağmur yüklü bulutların
    Bırakın beni hep acılarla sevişeyim
    Sizin olsun bu günler sizin olsun yarınlar
    
    Sizin olsun baharlar, sizin olsun çiçekler
    Gölgesi yeter bana meyve yüklü ağaçların
    Sizin olsun kainattaki meyveler, içecekler
    Ağacı benimdir, meyvesi sizin olsun narın
    
    Siz tir tir titrerken kışın soğuk karında
    Alevi ısıtır beni gönlümde yanan narın
    Siz kaybedeceğim diye korkarken bu hayat kumarında
    Dört bir yanı da aynıdır benim için zarın
    
    Sizin olsun Gülşenler, sizin olsun bülbüller
    Kokusu yeter bana açılan zambakların
    Ey aydınlıkları örten o beyaz tüller
    Onların gözlerini benim kollarımı sar
    
    Bir gün gerçek olacak sandığımız yalanlar
    Dediği çıkacaktır elbette kitapların
    Ey biz öldüğümüzde o dünyada kalanlar
    Onları mumyalayın beni çaputa sarın.
    
  • HAYRETTİN ÖNDER

  • Göksun

Hiç yorum yok: