-->


6 Mart 2015 Cuma

Yarim Benim Anadolu

Anadolu Köyleri
  • Yarim Benim Anadolu



  • Güzelliğin kalpte barındırır
    Hasret bırakıp andırır
    Herkesi hayran bıraktırır
    Yarim benim Anadolu

            Yarini birbirine kavuşturur
            Uzak demez kavuşturur
            Hep birbirine kovuşturur
            Yarim benim Anadolu

    Anadolu yarin ocağı
    Sevgi dolu Ana kucağı
    Mutludur hep onun uşağı
    Yarim benim Anadolu

          Beyaz ile gelinlik giyen
          Baharı ile ışık veren
          Buram buram sevgi dolan
          Yarim benim Anadolu

    Her bakışta onu gören
    Güzel gönlü ile ona bakan
    Muhabbeti ile coşturan
    Yarim benim Anadolu

          Yar yar diye inleyen
          Aşık olan Ardıç’ı bilen
          Sevgiliye ulaştıran

          Yarim benim Anadolu

    YARİM BENİM ANADOLU
            01/05/2010
  • Kadir Ardıç

  • Göksun

Hiç yorum yok: