-->


4 Mart 2015 Çarşamba

Türkmen Kızı


TÜRKMEN KIZI 
Türkmen Kızı _2 
Türkmen Kızı Türkmen Kızı
Yaktı Bizi (Leyli Leyli) Türkmen Kızı
Sen Allar Gey Ben Kırmızı
Çıkalım Dağlar Başına
Sen Gül Topla Ben Nergizi
Sana Yandım Türkmen Kızı
Yaralandım Türkmen Kızı

Türkmen Kızı Türkmen Kızı Süt Pişirir 
(Leyli Leyli) Yandım ayso Sudun Köpüğün Taşırır

(Leyli Leyli) Türkmen Kızı
Sen Allar Gey Ben Kırmızı
Çıkalım Dağlar Başına
Sen Gül Topla Ben Nergizi
Sana Yandım Türkmen Kızı
Yaralandım Türkmen Kızı

Türkmen Kızı Türkmen Kızı Un Eliyor 
(Leyli Leyli) Parmağın Kınalıyor On Türkmen Kızı

(Leyli Leyli) Türkmen Kızı
Sen Allar Gey Ben Kırmızı
Çıkalım Dağlar Başına
Sen Gül Topla Ben Nergizi
Sana Yandım Türkmen Kızı
Yaralandım Türkmen Kızı

Türkmen Kızı Türkmen Kızı İnek sagar 
(Leyli Leyli) Türkmen Kızı Uzun Saçı Yere Değer

(Leyli Leyli) Türkmen Kızı
Sen Allar Gey Ben Kırmızı
Çıkalım Dağlar Başına
Sen Gül Topla Ben Nergizi
Sana Yandım Türkmen Kızı
Yaralandım Türkmen Kızı

Yöre: Çorum
Kaynak kisi: ifakat Yaykar / Saibe Taşkaya  
Derleyen: Muzaffer Sarısözen

Hiç yorum yok: