-->


4 Şubat 2016 Perşembe

Mevla'ya

Göksun'dan harika bir manzara resmi
  • Mevlaya

  •                                    Gözlerimi kaldırdım sema ya
                                        Yalvardım yüce Mevla’ya
                                        Seni bana yazması için
                                        Yalvardım yüce Mevla’ya
    
                                        İlk ve tek son aşkımsın
                                        Benim veli nimetimsin
                                        Canım uğruna feda olsun
                                        Yakardım yüce Mevla’ya
    
                                        Kalbim kalbin olsun
                                        Bu can sana feda olsun
                                        Uzun vakit zaman kısalsın
                                        Yalvardım yüce Mevla’ya
    
                                        Kadir Ardıç sana aşık
                                        Ne eyler sensiz bu aşık
                                        Bu kadar seni seven aşık
                                        Yalvardı yüce Mevla’ya
                                                      26/11/2010
  • Kadir Ardıç

  • Göksun

Yorum Gönder