-->


10 Ağustos 2016 Çarşamba

Göksun


  • Göksun


  •                            Göksun ellerinde, eyledim seyran
                               Kaldım çeşmesine, suyuna hayran,
                               Derdime dermandır, bir bardak ayran
                               İçmeden gidersem, ölürem gardaş.

                               Doğusunda Yantepe, batısında Taşoluk
                               Karşıda kireç dağı, yetmez çıkmaya soluk,
                               Mecnun Leyla’sını burada buluk,
                               Bende bir güzeli, sevirem gardaş.

                               Bilenler bilir ya, Göksun adını 
                               Selçukludur, Osmanlıdır kadını,
                               Kışın ayazını, yazın tadını 
                               İş de bunu da ben, bilirem gardaş.

                              Tarhana sererler, toprak damlara
                               Kızlar hayâ eder, çıkmaz camlara
                               İkramı severler, yabacılara
                               Seneye de ölmezsem, gelirem gardaş.

                               Ben görmedim gardaş, böyle memleket 
                               Göksun Göksun da, bu nasıl Göksun!
                               Zanneden ki gardaş, yalancı cennet
                               Güzelleri çok da, çirkinden yoksun
  • Göksun

Hiç yorum yok: