-->


12 Eylül 2016 Pazartesi

Tek Kaldım

  • Tek Kaldım

  •                        Yalnız kaldım kapım çalan yok
                           Arkadaş aradım cevap yok
                           Yanıp bittim sesim duyan yok
                           Tek kaldım yine tek

                            Kadeh kaldırdım tek başıma
                            Mezesi yok tat alamadım tek başıma
                            Keşke dedim ama laf çok
                            Tek kaldım yine tek

                            Dört duvar arasına oturdum
                            Yarım metreden havaya baktım
                            Bir dönüp kendime baktım
                            Tek kaldım yine tek

                            Ardıç tek kaldın dünyada
                            Soran eden kimsen yok herhalde
                            Mazide kalsın dostlarım gene de
                            Tek kaldım yine tek
                                                                                 01/12/2012  
  • Kadir Ardıç

Hiç yorum yok: