-->


15 Mayıs 2018 Salı

SEVİŞMEK DEĞİL MESELE

SEVİŞMEK DEĞİL MESELE

bu gece seni istiyorum ben
ellerim ellerinde olmalı mesela
aynı yatakta uzanmalıyız hayallere karşı
sonra ben gözlerimi dikmeliyim gözlerine
önce dudaklarım dudaklarının kıyısına varmalı
sonra teninin kokusu yayılmalı bedenime
zaman durmalı o anda
dünya durmalı
sarılmalıyım boynuna sıkıca
hani hafif üşümeliyim birazda
titremeliyim koynunda

seni istiyorum bu gece
ama hayvanlaşmak için değil
başını koymalısın mesela omzuma
hani beraber televizyon izlemeliyiz
birazda korkunç bir film olursa hani iyice sokulursun yanıma
saçlarını okşarım senin
hayallerimi anlatırım
yanlış anlama konu sevişmek değil
ağlamalıyım yanında
erkekler ağlamaz diyenlere inat sarılıp boynuna
ağlamalıyım işte

seni istiyorum bu gece
sabahında öperek uyandır mesela
kahvaltıya gerek yok
bir parça ömründen koy masaya
bir parçada benden al
istemem çay falan gözlerini doldur içeyim

bu gece seni istiyorum ben
sabahına öleceğimi düşün mesela
sıkıca sarıl bana
hani azrail gelse kıyamasın canımı almaya
erkekler korkmaz derler korkuyorum ben
beni bırakma masum çocuklar gibi uyut koynunda

bu gece seni istiyorum ben
yarın değil hep bugün istiyorum seni
yarın ölürmüyüm kalırmıyım bilmiyorum ben
uzatıyorum tut işte ellerimi
uyandığımda rüya olmasın bu sefer
yada hayal olmasın
sen ol yanımda sarıl boynuma
seni istiyorum bu gece
her gece
gözümü açtığımda şükretmek verdiği ömür için rabbime
gözümü kapattığımda ise dua etmek
bizi bizden ayırmasın acımızı göstermesin diye

seni istiyorum ben her gece işte
bu gecede seni istediğim gecelerden biri sadece
bu mübarek bayram gününde
el açıp ellerimi yine duadayım rabbime
seni yazsın ömrüme
kaderimizde yoksa kavuşmak
benden alıp senin koysun ömrüne
ne fark eder sensiz yaşamak yada ölmek söylesene.

BASTIĞIN TAŞA KURBAN OLURUM
GÖZÜNDEN AKAN YAŞADA
ÇOK ZENGİN DEĞİLİM NE YATIM VAR NEDE KÖŞKÜM
HANİ BENSİZ UYUMAK ZOR GELİYORSA SANADA
BİR YÜZÜM VAR ANAMDAN HATIRA
BİRDE CANIM VAR EMANET
KURBAN OLSUN YOLUNA...

  Bu gece seni istiyorum
  Ellerin ellerimde olmalı
  Mesela;
  Aynı yatakta uzanmalıyız
  Hayaller karşı,
  Sonra ben dikmeliyim 
  Gözlerimi gözlerine
  Önce dudaklarım 
  Dudaklarının kıyısına varmalı
  Sonra teninin kokusu 
  Yayılmalı bedenime.
  Zaman durmalı o anda
  Dünya durmalı
  Sarılmalıyım boynuna sıkıca.
  Hani hafif üşümeliyim biraz da
  Titremeliyim koynunda aşkım
    ********
       Diyen sevgiliye cevap
       Suya susamış toprak gibi
       bende sana hasretim.
       Yağmur ol yağ bana 
       Çöl tutmuş gönlüme
       hayat ol can ol aşk ol 
      **********
         Her şeyin olurum diyen sevgiliye cevap
          * Sultanım ol
          * Hayat yoldaşım ol
          * Reyyan'ın  annesi ol 
          * Canım ol
          * Dünya ve ahiret'ligim ol
          * Helalim ol
          * Aşkım ol
          * Fırtınalı zamanlarda sıgınağım limanım ol
            

Hiç yorum yok: