-->


15 Mayıs 2019 Çarşamba

KABİR HAYATI

KABİR HAYATI

Yatağa her girdiğimde
Kabir azabı geliyor gözümün önüne
Ne yaparsam kurtulurum diye
 Ne zor imiş kabir hayatı

Herkes gibi sonum gelecek
Beni de elbet musallaya koyacaklar
İşte yerin işte makamın denilecek
Ne zor imiş kabir hayatı

Vakit geldi selamı verdiler
Dost akraba cenazeme geldiler
Ağlaşa ağlaşa kendilerini yediler
Ne zor imiş kabir hayatı

Tabutumu alıp musallaya koydular
Kefenimi alıp mezara koydular
Beni sevenler üzerimi örttüler
Ne zor imiş kabir hayatı

Sorgu sual vakti gelince
Nünker Nekir yanıma inince
Rabbin kim diye ilk soruyu sorunca
Ne zor imiş kabir hayatı

Sustum kaldım cevap veremedim
Zalim nefsin şeytana döndü
İblisin gözü bir dah güldü
Ne zor imiş kabir hayatı

Nefsim bana düşman imiş
Dünyalığımı Ahiretliğimi yok etmiş
Yerim beni bekliyor imiş
Ne zor imiş kabir hayatı

Sonu olmayan yola girdim
Bir gecede bin defa öldüm
Keşke deyip bin ah çektim
Ne zor imiş kabir hayatı

Kadir oğlan yazık ettin kendine 
Senide götürdüler o karanlık yere
Çeki düzen ver bir an önce kendine
Çok zor olacak yoksa kabir hayatı
                KADİR ARDIÇ
17/05/201

Hiç yorum yok: